top of page
  • Skribentens bildMlie

Imorgon - Ghostlight

Ååh, snart är väntan över! Imorgon släpps äntligen Poets of the Falls nionde album Ghostlight. Jag väntar med spänning på att mitt paket ska komma till Sverige. Jag vet inte hur många tårar det blir imorgon om jag inte hinner få det innan helgen. Som tur är går det ju så klart att lyssna på hela albumet på Spotify - men jag vill ju kunna bläddra i häftet med låttexterna samtidigt! Och ha på mig en av mina nya, snygga Ghostlight-tröjor också, så klart.


När Temple of Thought släpptes år 2012 fick jag hem skivan dagen innan den släpptes. Den här gången hade inte direkt lika mycket tur! Men än är inte dagen över - och förhoppningsvis är paketet åtminstone i Sverige innan jag går och lägger mig.


Hur det än blir med paketet väntar imorgon en hel dag med ny musik från mitt älskade Poets of the Fall.

0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Ghostlight - Poets of the Fall

Idag är dagen äntligen här. Poets of the Fall släpper idag sitt nionde album Ghostlight. Jag förhandsbokade skivan (och lite fler saker) men den hann tyvärr inte komma fram till idag. Så jag får den n

bottom of page