top of page
  • Skribentens bildMlie

Mina 10 favoritklipp från 2020

Igår hade vu Julavsutning i streamen! Vi kollade tillbaka på det gångna streamåret och spelade en favorit - Fibbage 3 från Jackbox Party Pack 4.


Inför streamen hade jag förberett lite statistik från årets alla streams. Som till exempel att jag har streamat vid 127 olika tillfällen i år med en totaltid på 377 timmar och 33 minuter. Eller ja, fram till innan igår, åtminstone. Det kommer bli fler streams i år - det här vara bara en del av min jultradition. (Jag streamar på söndag nästa gång med mer Silent Hill Downpour).


På dessa 127 streams har det ju hänt en hel del roliga saker. Något som jag verkligen älskar med twitch är funktionen att kunna göra klipp av streamen för att kunna uppmärksamma något som har hänt. I år, innan igår, har det skapats 157 klipp på min kanal. Helt otroligt! Bland dessa 157 plockade jag ut mina favoriter - och gjorde en video av mina 10 favoritklipp från 2020:

Så himla roliga stunder, haha!


Vi ses på söndag när det är dags för mer Silent Hill Downpour.

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page