top of page
  • Skribentens bildMlie

Jag bloggar igen!

Hej! Det var ett tag sedan sist. Som det så lätt blir, ändå. Senast jag skrev ett blogginlägg hade jag jullov i väntan på utbildningens sista termin - och nu är det snart ett år sedan jag fick min yrkesexamen! Jag började jobba i stort sett direkt efter utbildningen och trivs så himla bra som medicinsk vårdadministratör.


Något mer som har hänt sedan sist är att jag fyllde 30. Vilket jag hade sett fram emot i stort sett ända sedan jag var 13 och såg filmen 13 Snart 30. Jag och Andreas såg den kvällen innan min 30-årsdag.


Vi låtsades att våren hade kommit och tog lite bilder i det "gröna" gräset bland alla blommor, haha! Och nu är min 31-årsdag nära! Men inte har våren kommit för det.


Som ni kanske ser har jag till slut tagit tag i saken och flyttat över min domän till den här sidan. Under det här året som jag inte har bloggat har jag funderat på om jag skulle behålla den här sidan eller starta en ny. Igen. Men jag är så himla nöjd ändå med hur den här sidan blev att jag bestämde mig för att behålla den.


Så, varmt välkomna tillbaka till min blogg!





0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page