top of page
  • Skribentens bildMlie

Jullov, vecka 3

I dag är sista dagen på mitt jullov och på måndag drar den sista terminen igång. Helt otroligt att det bara är ett par månader kvar till examen! Det känns som att jag började nyss och verkligen inte som om det redan har gått tre terminer av fyra. Jag känner verkligen att jag har hittat helt rätt med utbildningen!


Igår passade jag på att fixa en hel del med saker till streamen som jag har skjutit upp lite den senaste tiden. Jag har kommit ikapp med att spara alla mina tidigare streamar och så har jag rört om lite i ordningen för mina emotes. Så skönt att äntligen ha fått det gjort!


Kvällens stream kommer att vara fortsättningen på The 100 Baby Challenge i The Sims 4. Vi har dragit igång med säsong 3 och har i skrivande stund 36 barn. Jag har skissat upp en ny liten renoveringsplan för huset - och nu är det bara att hoppas att pengarna räcker, haha!


Här är lite bilder från i söndags och i måndags när vi hade middag med några av de utflyttade barnen och skaffade en lekplats till de yngre barnen. Det ska bli kul att se hur huset ser ut efter renoveringen - det kommer bli en hel del förändringar!



Senaste inlägg

Visa alla

Ser fram emot kvällens stream!

I kväll, klockan 18:30, är det dags för stream igen. Vi ska fortsätta med Onimusha 2 - och det ska bli kul att se vad som händer nu när vi kommit till ett helt nytt område. Vi besegrade två bossar i m

bottom of page